A Travellerspoint blog

8. in 9. dan

Kabale-Bunyonyi

Kamnolom, kjer smo videli tudi otroke

Pred nami je vikend za odmor in počitek na jezeru Bunyonyi. Iz Kabaleja smo se odpravili zgodaj zjutraj (Africa time :)). Do jezera smo prispeli ob 10h in si rezervirali dva šotora s posteljema v resortu Overland ob jezeru. Šotori so postavljeni pod hiškami narejenimi iz debel evkaliptusa in pokriti z valovito pločevino. Lawrance nas je zapelja do sem vendar je moral iti nazaj v Kabale, kjer ga je čakalo še nekaj dela. Kasneje se nam je pridružil pri večerji. Mi smo se nastanili po šotorih in razgledali po resortu. Večji del popoldneva smo preživeli na pomolu ob jezeru kjer smo skakali v vodo in se kopali. Voda je imela prijetnih 20 °C.

Aleš se pripravlja na skok stoletja

Naše prebivališče

Šli smo tudi na bližnji hrib do velike pokrite hale. Do tam nas je peljal fantek po imenu Success. Tam smo izvedeli, da je to del hotela, ki je ob jezeru, in je namenjena zabavam za večje skupine. Kosilo in nato spet kopanje in branje do večerje. Na hrano se čaka minimalno 45 minut! Serviralo nam je 10 glavo osebje.

Urejanje žive meje po afriško.

Primož, Success, Aleš

Razgled s party palače

Party palača znotraj

No party today...Success went home :)

He likes his garden

Poziranje v prahu

A.P. na plaži...baje je brala knjigo

King Kong na odskočni deski

Naslednje jutro nas je zbudilo ptičje petje. Jezero je zelo znano po različnih endemitnih vrstah ptic. Bunyonyi v jeziku domačinov Rukiga pomeni "place of many little birds". Jezero ima 29 otokov. Za dobro jutro sa s Primožem skočila v vodo.

Reflekcija

Vsem znana A.P. med lianami

Po zajtrku smo šli na pohod na najvišji hrib v bližini iz katerega se vidi polovico jezera. Vodiči so nam bili trije fantki, ki so plezali kot gamsi in to bosonogi. Na vrhu je še en hotel in pa lesene hišice, ki so jih ravno gradili. Eden izmed delavcev, fant ki z družino živi spodaj ob jezeru, nam jih je razkazal.

Vodiči

Pogled na Bunyonyi

Mahagonijeva hiša

V gradnji

King Kong

Sledil je spust po prašni cesti mimo revne vasice in prestižne vile The Bird Nest. V Overlandu smo se odžejali z zasluženim hladnim pivom.
Primož, Katja in jaz smo si najeli drevak in z njim počasi pluli med otočki. Ustavili smo se na otoku, kjer ima Edirisa svoj resort. Sprva ni bilo nikogar zato smo se razkomotili na hiški na drevesu. Kmalu je prišel fant, ki nam je veselo hitel razlagati vse o Edirisi, kaj nudijo in, da pozna Miho Logarja... Prijazno smo se mu zahvalili in izpluli proti Overlandu. Anja nas je že čakal in slikala iz pomola. S Primožem sva že dobila občutek za krmiljenje drevaka. Pristanek je bil popoln.

Dnevni kop

Overland resort

Koliščarja

Počitek v drevaku

Tree house, Edirisa

Tiče

Raklama za Stoney

Večerja je bilo pozno kosilo, zadnji pogled na jezero in prašna vožnja v Kabale.

Kolibe v resortu

Pozdrav

Lawrance Titterton, Katja Martinčič, Primož Pavšič, Anja Planišček in Aleš Cvelbar

Donacije za projekt in sponzorstvo otrok se zbira na spodnjih dveh naslovih:
Hvala!

Posted by g.alezek 09:20 Archived in Uganda Tagged africa alongside amasiko

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.